Як заробити в Телеграмі в 2023 році: найкращі методи та поради

Телеграм став одним із найпопулярніших месенджерів останніх років, залучаючи мільйони користувачів з усього світу. Однак, не багато хто знає про можливості заробітку, доступні всередині платформи. Якщо ви хочете дізнатися, як заробити гроші у Телеграмі у 2023 році, то ця стаття для вас.

Одним із способів заробітку в Телеграмі є створення та просування власного каналу чи бота. Ви можете вибудовувати аудиторію, ділитися цікавим контентом та продавати свої послуги або рекламувати товари та послуги інших компаній.

Ще одним способом заробітку у Телеграмі може бути створення та продаж інформаційних продуктів. Ви можете підготувати курси, електронні книги або інші матеріали, які будуть цікаві для вашої цільової аудиторії. Просування продуктів можна здійснювати через канали або роботи, а також використовувати рекламні майданчики у Телеграмі.

МісяцьСпосіб заробітку
СіченьСтворення та просування каналів та ботів
ЛютийРозробка та продаж власних додатків
БерезеньПартнерська програма
КвітеньПродаж інформаційних продуктів
ТравеньОрганізація платних вебінарів
ЧервеньАрбітраж трафіку
ЛипеньПартнерський маркетинг
СерпеньРозробка та продаж тем для месенджерів
ВересеньПродаж товарів через Telegram-канали
ЖовтеньРобота як таргетолог
ЛистопадОтримання пасивного доходу від рекламних постів у каналах
груденьРозробка та продаж Telegram-ботів

Скільки заробляє Телеграм канал труха?

Такий цінник – не межа можливостей. «Такий бізнес, як «Труха», приносить $0,5-1 млн чистими на місяць», – оцінює Тимощук. Рекламне розміщення в найбільшому в Україні каналі новин на 2,7 млн ​​передплатників коштує 80 000 грн.За ці гроші рекламодавцю обіцяють 1,1 млн. переглядів посту. Збережена копія

Скільки коштує вести тг канал?

Ціни на схожі послуги

ПослугаВартість
Розкрутка Твіч-каналів7000–12 000 ₽ / ум.
Ведення блогів10 000–50 000 ₽ / міс.
Створення ютуб-каналів1000-17500 ₽ / ум.
Розробка SMM-стратегій3000–25 000 ₽ / ум.

Який найпопулярніший канал у телеграмі?

Перший рядок за кількістю передплатників займають «Fuckти». На канал підписано 3,6 млн. людей. Це в 2,5 рази більше, ніж у новинного "Не Моргенштерн" (1,49 млн передплатників), який посів друге місце, та Mash (1,48 млн) на третьому.