Як правильно подавати страви офіціанту: корисні поради та правила

Офіціант – професіонал, який не лише приймає замовлення та обслуговує відвідувачів, а й відіграє важливу роль у формуванні загального враження від відвідування ресторану. Спосіб, яким офіціант подає страви, може вплинути на настрій гостей та оцінку якості обслуговування.

Перше враження має вирішальне значення, тому офіціант має бути уважним до деталей і слідкувати за кожним кроком процесу подачі страв. Починаючи з вибору відповідної тарілки або страви для кожної порції та закінчуючи акуратним розміщенням на столі, офіціант повинен виявляти професіоналізм та турботу про деталі.

Правильна техніка подачі страв також включає вміння створювати привабливе уявлення кожної страви. Колірна гама, композиція та прикраса – все це має значення, щоб візуально здивувати та зацікавити гостя. Офіціант повинен вміти описати кожну страву, щоб викликати апетит і порушити інтерес до його пробування.

Як офіціант повинен подавати страви
страваСервірування
СупУ прозорій тарілці з ложкою
СалатНа плоскій тарілці з вилкою
Основне блюдоНа глибокій тарілці з ножем та вилкою
ГарнірУ маленькій мисці чи маленькій тарілці
ДесертНа десертній тарілці з ложкою

Як нести страви на таці?

Вага страв на таці має бути розподілено рівномірно, щоб досягти найкращого балансу. Тяжкі предмети розташовуються ближче до країв, зменшуючи тим самим тиск на зігнуту руку (на плече). Збережена копія

Як правильно подавати їжу на стіл?

Основні правила подання страв

  1. Їжу та напої доставляють тільки на таці.
  2. Усе страви, які прийнято подавати гарячими, накриваються сервіровкою серветкою. …
  3. Гаряча їжа сервірується на тарілці, розігрітій до температури +50С.
  4. Посуд ставлять на таці в один ряд, поміщаючи важчі предмети ближче до офіціанта.

Яким чином подається меню?

Черговість подачі страв у ресторані

  • 1-а черга: холодні закуски (салати тощо), напій
  • 2-я черга: перша страва
  • 3-я черга: друга страва
  • 4-я черга: десерт

Яким чином офіціант повинен записувати замовлення?

Замовлення записується в блокнот рахунків у двох примірниках під копірку. Основне правило поведінки офіціанта під час обслуговування відвідувачів – тактовність. Він повинен обслуговувати мовчки, не прислухаючись до розмов відвідувачів за столом, не вступаючи в розмову, яка не стосується обслуговування.