Як правильно оформити справу до архіву

Безпосередньо оформлення справи включає такі етапи: для особливо важливих документів, що вимагають тривалого зберігання, складається архівний опис – перелік усіх наявних у архіві одиниць; в справа підшивається лист-завірювач, що містить інформацію про кількість листів; виконується архівна обкладинка документів.

Як правильно формувати документи до архіву?

Готуємо кадрові документи до здачі в архів організації

  1. Підшити (переплести) кожну справу. …
  2. Пронумерувати аркуші кожної справи. …
  3. Перевірити наявність внутрішнього опису документів. …
  4. Скласти засвідчувальний напис у кожній справі. …
  5. Оформити та уточнити реквізити обкладинки кожної справи.

Як оформляється справа до архіву?

Етапи оформлення кожного тому. Повне оформлення зберігання кожного тому справи відбувається у таком порядке: 1) нумерація аркушів справи; 2) складання внутрішнього опису справи; 3) оформлення листа-завірювача справи; 4) підшивка або палітурка документів справи; 5) оформлення обкладинки (титульного листа). Збережена копія